ПЕРЕДМОВА

«Розкажи мені — і я забуду. Покажи мені — і я зрозумію.   Примусь мене зробити — і я навчусь!»

Конфуцій

Необхідною вимогою успішності процесу розвитку пізнавальних можливостей школярів є спеціальна підготовка вчителя яка має домінуючий вплив на інші аспекти педагогічної діяльності. Найбільш ефективними шляхами є застосування таких педагогічних технологій, як технологія «Створення ситуації успіху» (автор – розробник А.Бєлкін), інтерактивні технології (О.Пометун, Л. Пироженко), ІКТ, технологія особистісно орієнтованого уроку (С.Подмазін) та ін. Універсальних рекомендацій щодо складу і застосування методів навчання не існує. Кожен з методів навчання має певні переваги і недоліки.  Педагог самостійно приймає рішення про використання того чи іншого методу на основі свого власного досвіду, врахування особливостей учнів з метою максимальної ефективності процесу навчання.

 Вчителі використовують оптимальні варіанти поєднання різних методів, прийомів засобів навчання, які ведуть найкоротшим шляхом до досягнення мети уроку. Від вибору оптимальних методів навчання залежить ступінь інтенсивності учбової праці, яка в свою чергу дає продуктивність використання кожної хвилини уроку, майстерності вчителя, підготовки учнів, організованості класного колективу, правильного чергування праці і відпочинку.

До запропонованої збірки увійшли власні розробки уроків вчителів, які опробованы та схвалені шкільним методичним об’єднанням.

«Основи споживчих знань». Вчитель – Сердюк О.Ю.

Тема. Складання   раціонального гардеробу. Практична  робота.

Мета  і  задачі:   навчити  учнів  аналізувати   раціональні   та  нераціональні  потреби   на  прикладі  складання  раціонального  гардеробу,  формувати соціальну  компетентність,  компетентність  саморозвитку  та  самоосвіти,   уміння  визначати   споживчу   цінність   одягу та  взуття,  працювати   по  групах,  відповідати  на  питання,   виділяти   головне  із  сказаного,  виховувати  раціонального  споживача.

Устаткування:кросворд, кольорові  олівці,  картки,  грошові   купюри,  моделі  одягу,  проспекти  одягу, листи  для  малювання.

Тип   уроку: практична  робота.

Хід  уроку.

І.Підготовчий   етап.

1.Організація   класу.

 

Завантажити