Інноваційні  технології в освітньому процесі.

Методика мнемотехніки та ейдетики.

 

4-й клас вихователь Колот Л.М.

   

3-й клас вихователь Кліменко О. В.

   

   

7-й клас вихователь Задорожна В.В.

   

   

   

   

10-й клас вихователь Кравченко А.Ю.

   

   

 

2-й клас вихователь Деревянко О.М.

    

   

    

   

   

​​​​​​​

6 клас - вихователь Романова О.А.

                           

          

         

1 клас - Яковенко О.А.      

/1-1/22/1_klas.docx

    

    

     

     

     

2 клас - Фесенко І.В.

     

    

    

    

    

3 клас - Д'яченко О.Л.

    

    

    

    

4 клас - Світлична Г.В.

 

4 клас

Молодшим школярам досить складно утримувати уявний образ без його підкріплення. Тому необхідно використовувати графічне зображення поняття – метод піктограм. Цей прийом використовується для збагачення словникового запасу, розвитку мовної активності. Не обов’язково бути художником. Адже треба зобразити лише фрагмент потрібного предмета і головне пояснити це дітям. Завдяки вмінню складати та уявляти піктограми, учні легко запам'ятовують будь-який текст на уроках читання. Потім, дивлячись на піктограму, учні слово в слово відтворювали текст, бо поки вони малювали значок, інформація, з якою він у дітей асоціюється, у нього вже була закладена. Пізніше, коли ця навичка буде відпрацьована, достатньо піктограму побачити в своїй уяві і вся інформація надійно збережеться в пам'яті.

Метод піктограм (піктограми – маленькі прості малюночки, значки, в яких виділяються суттєві ознаки предмета або поняття). Піктограми допомагають запам’ятовувати будь-які літературні твори, як віршовані, так і прозові. Цей прийом використовується для збагачення словникового запасу, розвитку мовної активності. Такий тип роботи сприяє подоланню невпевненості у дітей та підвищенню загальної активності на заняттях. Включаючи піктограми до роботи, слід налаштувати дітей не хвилюватися за рівень художніх здібностей. Адже треба зобразити лише фрагмент потрібного предмета, головне, пояснити це дітям.

    

Мамин кавун

Василь Сухомлинський

Мама залишає Костика на господарстві, сама йде на цілісінький день на роботу.

А йому наказує:

— Сиди дома, годуй курей; як спека спаде, полий капусту на городі.

День сьогодні в Костика видався і щасливий, і важкий. Щасливий, бо вранці, як тільки мама з дому, прийшов дід Мусій і приніс два кавуни.

На баштані кавуни ще зелені, Костик це добре знає. Хлопець розпитує діда, де він узяв, а той мовчить та тільки всміхається.

— Оце твій,— поплескує дід менший кавун,— а це мамин.

А як же інакше? Мама більша — їй і кавун більший.

— Зараз порізати твій кавун чи сам поріжеш? — питає дід Мусій.

— Зараз, діду, зараз,— нетерпляче просить Костик.

Дід ріже кавуна. А він червоний і пахучий.

Костик смакує, їсть поволі, щоб надовго було, а дід сидить мовчки й інколи усміхається. Усмішка дідова якась дивна — невесела.

Дід пішов. Костик доїв кавуна. Ще раз пообгризав скибки. Сходив погуляв, повернувся. Хотів ще раз пообгризати скибки, та вже нічого було гризти.

Мамин кавун лежав на лаві. Костик намагався не дивитись на нього, але час від часу немов хтось голову повертав до кавуна.

Щоб той не спокушав, Костик вийшов надвір.

Сипнув курям ячменю, витяг відро води з криниці.

Сів під шовковицю та й сидить.

А його щось наче тягне в хату. Він одчинив двері, вмостився на лаві, поплескав долонькою кавуна.

«А як половинку з’їсти?» — подумав.

Та від цієї думки Костикові стало соромно. Йому пригадалась невесела дідова усмішка. Невесела вона була того, що він не почастував дідуся — не дав йому жодної скибочки.

Від сорому Костикові захотілося піти з хати. Він вийшов у садок і сів під шовковицею. Там він довго сидів і дивився на білі хмари в голубому небі. Дивився — поки й заснув.

Прокинувся Костик увечері. Сонце сідало спочити.

«Скоро й мама прийде»,— подумав Костик та й побіг у хату — треба ж її з дідовим гостинцем зустріти.

Коли це й мама на подвір’я. Костик їй кавуна підносить.

— Це вам, мамо,— радісно каже він.

Мама заходить до хати, ріже кавуна й припрошує:

ж, Костику.

— Ні, це вам, мамо,— благає Костик,— їжте ж, будь ласка.

Такої ласки мама ще не знала.

Вона з подивом подивилася в радісні очі сина й узяла червону, як жар, скибку

  

   

   

    

   

Вчитель української мови та літератури Леснікова В.І. - заповіт   

/1-1/9/lesnikova_zapovit.docx

Відкрите заняття Колот Л.М. "Ми діти твої, Україно!"  /1-1/1sem/zanyattya.docx

            

           

                 

            

 

Список мультимедійних засобів до уроків з досвіду роботи вчителів Лиманської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №34

 

Назва

презентації

Предмет

Клас
Тема уроку Тип уроку Автор Посилання на інтернет-ресурс, де розміщена презентація
16. Казка «Ліс та Струмок». Охорона рослин Читання, природознавство, 4 клас Казка «Ліс та Струмок». Охорона рослин Нестандартний урок. Інтегрований урок засвоєння знань. Вчитель –дефектолог Яковенко О.О. https://yadi.sk/d/yTS70Pv_3ExmkR
17. Подорож до Світу моди

Швейна справа,

7 клас

Технологія виготовлення спідниці з клинів

Нестандартний урок.Урок-залік

Урок систематизації і узагальнення знань, умінь та навичок

Вчитель –дефектолог

Тарасова О.С.
https://yadi.sk/d/AVndnlJ53Exmq4
18. Музична Україна

Музика

2 клас

Типи музики

Нестандартний урок.Урок-подорож.Урок удосконалення знань та умінь

Вчитель музики Архипенко О.С. https://yadi.sk/d/oD4a8rpP3ExmtN
19. Подорож до української оселі

Музика

3 клас

Розвиток музики

Нестандартний урок.Урок – подорож Урок удосконалення знань та умінь

Вчитель музики Архипенко О.С. https://yadi.sk/d/4xRSABqA3Exn9a
20. Подорож до Країни Чисел і Цифр.

Математика

1 клас
Число і цифра 8 Нестандартний Урок – подорож Урок формування нових знань та прийомів діяльності

Вчитель-дефектолог

Дяченко О.Л.
https://yadi.sk/d/YyFrg7ci3ExnZL
21. Тамара Коломієць «Хліб.»

Читання

3 клас

Тамара Коломієць

«Хліб.»
Комбінований урок

Вчитель-дефектолог

Дяченко О.Л.
https://yadi.sk/d/EQFJHBqO3Exnzb
22. Склад числа 6

Математика

1 клас

Число і цифра 6.

Урок формування нових знань та прийомів діяльності

Вчитель-дефектолог

Фесенко І.В.
https://yadi.sk/d/yn80aY4n3ExoHo
23.

Ми діти твої, Україно!

Українознавство

1-7 класи

Ми діти твої, Україно!

Позакласний захід

Вчитель-дефектолог

Лєснікова В.І.
https://yadi.sk/d/533e-uh33ExoX3
24. Український рушник

Читання

4 клас
Український рушник за Лідією Орел Визначення головної думки тексту Комбінований урок

Вчитель-дефектолог

Світлична Г.В.
https://yadi.sk/d/_59L8Q3P3Exppv
25.

Окраска ранее окрашенных поверхностей водно-дисперсионными

красками

Штукатурно-малярна справа

6 клас

Окраска ранее окрашенных поверхностей водно-дисперсионными

красками
Формування нових знань, вмінь та навичок Вчитель –дефектолог Пархоменко В.В https://yadi.sk/d/W94DO_JJ3Expum
26. Інтеграція на уроках музики

Музика

4 клас
Музика українського народу Комбінований урок Вчитель музики Архипенко О.С. https://yadi.sk/d/oTTgDVMI3Exq24
27. Коловорот простий із кулачковим патроном та тріскочкою. Його будова та застосування.

Столярна справа

5 клас

Коловорот простий із кулачковим патроном та тріскочкою. Його будова та застосування. Комбіноване заняття Вчитель столярної справи Загоруйко М.А. https://yadi.sk/d/4WWJO8E53Exq7g
28. Подготовка краски к работе. Окраска поверхности

Штукатурно-малярна справа

6 клас
Подготовка краски к работе. Окраска поверхности Комбіноване заняття Вчитель –дефектолог Пархоменко В.В. https://yadi.sk/d/bsT4Gwrq3ExqCF
29. Хорошие девчата

Швейна справа

9 клас
Технологія виготовлення сукні Навчальний проект «Майстерня «Чарівниця» Вчитель-дефетолог Ломако Л.М. https://yadi.sk/d/xto9txh43ExqPz
30. Я люблю Україну Українознавство Я-українець Проект «Я- українець» Вчитель-дефектолог Пархоменко О.Л. https://yadi.sk/d/-MCVvFgx3ExvBC

1. Загально-шкільний проект вчителів початкових класів "В світі казки чарівної".

2. Презентація загально-шкільного проекту вчителів початкових класів "В світі казки чарівної". 

3. Рекомендації учасників загально - шкільного проекту вчителів початкових класів.

4. Додаткові матеріали до проекту "В світі казки чарівної".

4.1. Сценарій казки "Коржик".

4.2. Сценарій музичної казки.

4.3. Паспорт проекту.

5. Методичний проект вчителів старших класів "Підвищення результативності та якості навчального процесу учнів 5-9 класів шляхом впровадження методу проектних технологій".

6. Індивідуальний навчальний проект вчителя природознавства Ковальової С.Л "Екологічний вояж".

7. Портфоліо методичної ради школи - інтернату.

8. Портфоліо методичного об`єднання класних керівників.

9. Методичний паспорт вчителя.

10. З досвіду роботи вчителя початкових класів Фесенко І.В

11. Творчий звіт Архипенко О.С "Ми працю любимо, що в творчість перейшла".

  


12. Проект з розвитку творчості учнів
13. Заняття до творчого проекту
14. Паспорт проекту
15. Заняття за технологією ізонитка
16. Ми майбутні чарівники


 
17. Конспект відкритого заняття з столярної справи "Управління токарним верстатом і робота на ньому.Правила догляду за устаткуванням."